Προσεκλήθη και δεν αρνήθηκε να προσέλθει. Δούλεψε σκληρά και φιλότιμα. Κατάφερε να μην πτωχεύσουμε. Και αποχωρεί ως εθελοντής και καλός "στρατιώτης". Επειδή σ' αυτή τη χώρα το ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ δεν το γνωρίζουμε, η ΠΟΛΙΤΙΚΗ θεωρεί πως του οφείλεται: ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ κ. Παπαδήμο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου