Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Μου αρέσει πολύ...

..Κυβέρνηση με Πρωθυπουργό εξαίρετο λειτουργό της Δικαιοσύνης (Π. ΠΙΚΡΑΜΜΕΝΟΣ) και Υπουργό Εθνικής Αμύνης Στρατιωτικό (ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΦΡΑΓΚΟΣ)!
Μου αρέσει πολύ. Πάρα πολύ. Αλλά όλα τα ωραία πράγματα... τελειώνουν γρήγορα.

1 σχόλιο:

  1. Σωστή σε βρίσκω.ξέρεις τι γίνεται στη δημαρχία εδω και είκοσι ημέρες; Είναι τελείως άδεια απο υπαλλήλους.Εχω πάει για δουελιά μου τέσερις φορές και είναι ζήτημα αν δουλευύουνε καμια εκατοστή. Τι γίνεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή