Σχόλιο της Μ.Χ.Β για το κάτωθι δελτίο του κ. ΒΑΣΙΛΗ ΠΗΤΤΑ
Το δελτίο του κ. Βασίλη Πήττα, ενός έντιμου ανθρώπου που γνωρίζω καλά, είναι συγκλονιστικό.
Δείχνει τις πρακτικές των ΑΝΑΞΙΩΝ που θέλουν να διοικούν τον δήμο μαζεύοντας ψηφαλάκια με προσλήψεις. Παλιά σας τέχνη κόσκινο παιδιά. Και από τα ψηφοδέλτια του δήμου Αχαρνών-ΑΠΟ ΤΑ ΕΝΤΙΜΑ ΕΝΝΟΩ- ΔΕΝ είναι σε θέση κάποιοι να αποκλείσουν κανένα. Βλέπετε (θα σας πω ένα παράδειγμα. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, έτσι; απο το μυαλό μου το έβγαλα): τι είναι οι έντιμοι πολιτικοί; ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ να τους λέει ο αρμόδιος τρίχας αντιδήμαρχος:
- « θα πάρεις 100 ….δικής μου επιλογής άτομα στην επιχείρησή σου, αλλιώς ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΣ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ;»
Κοίτα τι σκαρφίζομαι όμως η εκδότρια , ρε γαμώτο!! ΤΙ σκαρφίζομαι!!
Αγαπητέ Βασίλη, ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΕΣ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ, ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ!
ΩΡΑ ΓΙΑ ΜΑΧΕΣ.
ΩΡΑ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΣΗ..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου