Κυριακή 30 Μαΐου 2010

ΟΙ ΠΡΟΚΕΣ: Η ΣΤΗΛΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΣΤΟ ΦΥΛΛΟ ΤΗΣ 28ΗΣ ΜΑΙΟΥ 2010


Και μίλησε ο κ. Μαντέλης. Και τι είπε; ό,τι ξέρουν και οι πέτρες στην χώρα μας: αν θέλεις να πουλήσεις στην Ελλάδα, απο μανταλάκια στα σούπερ μάρκετ μέχρι αεροπλάνα στο Υπουργείο Αμύνης πρέπει “να τα ακουμπήσεις”. Κοινός τόπος. Σιγά μη δεν τα ακούμπαγε η ζήμενς!!

 Εμένα όμως ξέρετε τι με ενοχλεί; το απύθμενο θράσος κάποιων πρώην “μεγάλων” που έχουν την θρασύτητα και στα κανάλια να βγαίνουν και τον μάγκα να παριστάνουν.


Να σας πω τώρα κάτι να σας “ανάψω”; Την καλύτερη πρόθεση έχει και ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ. ΟΜΩΣ: οι “ψιλικατζήδες” Μαντέληδες θα την πληρώσουν την νύφη, να το ξέρετε. Οι “μεγάλοι” την ξέρουν την φάμπρικα! Απο δώ πάν κι οι άλλοι!! Βάζετε στοίχημα;

Ας έρθουμε στα δικά μας:

Διαβάσατε τον Καλλικράτη κύριοι Υποψήφιοι; Απλά ρωτάω, ΑΝ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ. Και οι “υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι” τον έχουνε διαβάσει; τον διαβάαααασανε; και... “μπορούνε”; Και οι φωτογραφίες του κ. Φωτιάδη με τον κ. Θέμη Οικονόμου στην.. πλατέα πάνε να δώσουνε...ειδήσεις ή .. “κλίκ”ς; Άλλωστε ο κ. Οικονόμου μας είπε ήδη ΤΙ θα κάνει ως δήμαρχος: θα βάλλει-λέει- ΑΜΕΣΩΣ στο δήμο του Καλλικράτη...... ΟΓΔΟΝΤΑ εργαζόμενους. Δίνοντας έτσι και το ... στίγμα του για το πως σκοπεύει να αντιμετωπίσει τον νέο δήμο των Αχαρνών -που με βδελυγμία απορρίπτει- αφεένα και αφεδύο δείχνει πόσο πολύ μας εχτιμαει: Περίπου όπως ο Χριστόφορος Κολόμβος τους ιθαγενείς της Αμερικής: μοιράζοντάς τους ... καθρεφτάκια!!

Παρακολουθώ την αγωνιώδη προσπάθεια του κ. Κασσαβού να παρουσιάσει... μπούγιο, την “σιωπηρή” παρουσία του κ. Στριφτού, την τραγικά δίκαιη κατάρρευση της παράταξης Φωτιάδη και την αξιοπρεπή προεκλογική στάση του Σωτήρη Ντούρου.

Και έχουμε και λέμε: ο κ. Κασσαβός είναι γνωστό οτι είναι πολύ καλό παιδί, καλός οικογενειάρχης και ευχάριστος τύπος, αλλά για δήμαρχος δεν κάνει με τίποτα. Για ένα απλό λόγο: γιατί να εμπιστευθεί ένας ψηφοφόρος έναν υποψήφιο δήμαρχο, που εδώ και τόσα χρόνια βιοπορίζεται απο τα κοινά, ώς μόνιμος σύμβουλος δημοτικών επιχειρήσεων; Πού ακόμα και σήμερα είναι ..υπάλληλος της ΕΘΕΛ(οδηγός λεωφορείων) αποσπασμένος στον δήμο Ανω Λιοσίων τον οποίο δήμο δεν επισκέπτεται παρά μόνο για να πάρει τον μισθό του; Εχω ζητήσει ήδη να το διαψεύσει και δεν το έκανε, άρα σωστά και δίκαια μιλάω (συγγνώμην... γράφω ήθελα να πω!).Είναι δυνατόν να ψηφίσω για ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟ δήμαρχο τον κ. Κασσαβό;

Ο κ. Στριφτός είναι ένας δήμαρχος που αγαπούσε τον τόπο του και υπήρξε εξαιρετικά δημοφιλής. Άτομο καλοπροαίρετο και ανοιχτόκαρδο, τύπος που σου γίνεται αγαπητός και μόνο που τον βλέπεις. Από ένα πολύ μεγάλο σόϊ των Αχαρνών που έδωσε στον τόπο και στρατηγούς δαφνοστεφανομένους και ευεργέτες. Ο κ. Στριφτός δεν είχε μια άχρηστη δημαρχία. Πολλοί απο τους δικούς του δούλευαν και δούλεψαν σκληρά και θα ήταν τουλάχιστον μικρόψυχο να μην τους το αναγνωρίζαμε. Και έργα έγιναν στον τόπο αν και όχι ΜΕΓΑΛΑ έργα. Ο κ. Στριφτός όμως έκανε τραγικά λάθη που τον απομόνωσαν απο την βάση των ψηφοφόρων και μείωσαν την δημοτικότητά του με τραγικό τρόπο. Ο κ. Στριφτός δούλευε... για την ΔΕΥΤΕΡΗ τετραετία. Βάσεις έβαζε, δεν έκανε σοβαρό έργο.Πίστευε οτι θα ολοκλήρωνε το έργο του στην τετραετία που δεν ήρθε ποτέ.Η υπερβολική σιγουριά του στο σημείο αυτό στάθηκε μοιραία για ένα δήμαρχο, που θα μπορούσε να ήταν ο καλύτερος όλων των εποχών.

Εάν :

 - ΔΕΝ είχε περιμμαζέψει όποιον τεμπέλη και άχρηστο είχε ο τόπος (ανάμεσα σε άξιους δημοτικούς υπαλλήλους στους οποίος βγάζουμε το καπέλλο και σεβόμαστε) και τον έχρισε.. δημοτοδίαιτο υπάλληλο. Εφτασε ο τόπος να πληρώνει έναν στρατό -στην κυριολεξία- απο 1700 χρυσοπληρωμένους υπαλλήλους ανάμεσα στους οποίους υπήρχε ένας αριθμός ικανών αλλά όλοι οι άλλοι ήταν σκέτο ΣΚΑΝΔΑΛΟ!!Αντί να διαθέτει 3,5 εκατομμύρια ευρώ το μήνα για έργα, πλήρωνε.... το “ίδρυμα” του δήμου Αχαρνών με τους μισθοσυντήρητους ανάξιους ψηφοφόρους της μιας ψήφου!!

-ΔΕΝ είχε συμφωνήσει εκ των προτέρων να “καλύψει” τα χρέη του πρώην δημάρχου και φίλου του Τάκη Παπανίκα! Ετσι, πήρε ένα τρομακτικό δάνειο και πλήρωσε εγκλήματα... άλλου!! Μέχρι και το οικόπεδο εκκλησίας ρε σεις είχατε υποθηκεύσει το κέρατό μου!! Και τα πλήρωσε!! Αυτά δεν είναι λάθη . ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ είναι!

-ΔΕΝ είχε δεχτεί παθητικά την βρώμικη, ελεεινή, σιχαμερή επίθεση των νεόκοπων “εισαγγελέων”. Και αυτοί, ήρθε η ώρα να πληρώσουν ό,τι έκαναν στον τόπο. Εκείνος όμως υφίσταται τώρα το απόσταγμα της πίκρας όσων του στάθηκαν και τον πίστεψαν κάποτε, για να αποδειχθεί οτι δεν ήταν σε θέση να προστατεύσει ούτε τον εαυτό του,απο τον φόβο της “ρομφαίας” ανθρώπων λίγων, ανάξιων και απαξιωμένων πόσο μάλλον όσους δέχτηκαν την διεστραμμένη επίθεση των “λίγων” επόμενων. Ο κόσμος περίμενε απο τον Σπύρο “τους” να σταθεί στο ύψος του μετά την ήττα και να υπερασπιστεί τον λαό των Αχαρνών απο αυτό που επακολούθησε. Αντίθετα, τον είδε να απομακρύνεται, είτε απο λόγους υγείας, είτε απο αδυναμία να αντισταθεί στην λάσπη, τον βόρβορο και την φτήνεια που εκτόξευαν οι γνωστότατοι και μη εξαιρετέοι. Και να επιστρέφει τώρα ξαναζητώντας τη δημαρχία. Δεν πιστεύω οτι θα την πάρει.

 -ΔΕΝ είχε “παραδώσει” τόσο εύκολα στο ελεεινό περιβάλλον των επόμενών του, κάθε έναν που του είχε σταθεί, τον είχε στηρίξει, τον είχε πιστέψει. Δεν είναι καθόλου λίγοι αυτοί που όχι απλώς απογοητεύθηκαν απο την συμπεριφορά του μετά την ήττα του, αλλά κυριολεκτικά πληγώθηκαν και απομακρύνθηκαν χωρίς πιθανότητα επιστροφής.Καθόλου λίγοι.

Ο Σωτήρης Ντούρος είναι ένας αξιοπρεπής Αχαρνεύς, δουλευταράς και όχι τεμπέλης , μορφωμένος με μεγάλη μερίδα δημοτών που τον εκτιμούν ή τον σέβονται. Ο Σωτήρης Ντούρος δεν έχει δοκιμαστεί στα κοινά αφού δεν του δόθηκε η ευκαιρία να αποδείξει αν μπορεί ή όχι. Έχει ευχάριστη προσωπικότητα -το χιούμορ του είναι παροιμιώδες- και είναι προσιτός και καλόγνωμος. Αυτή την στιγμή -ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ- φαίνεται να είναι η μοναδική διέξοδος για όσους επιθυμούν μια αλλαγή με μια σοβαρή προϋπόθεση: ο κ. Ντούρος πρέπει να αποδείξει οτι δεν σκοπεύει να φέρει στο προσκήνιο άτομα “βεβαρημένα” με άσχημη φήμη που έχουν κατηγορηθεί για ιδιοτελή σκοπό άσκησης εξουσίας σε θέσεις δημοτικές ή δημοτοδίαιτες. Καταλαβαινόμαστε νομίζω. Αυτό και η φήμη οτι είναι καθοδηγούμενος απο τον Τάσο Μουστακάτο, είναι το αδύνατο σημείο της υποψηφιότητας Σωτήρη Ντούρου. Στο δεύτερο θέμα θέλω να σταθώ γιατί νομίζω πως αξίζει να ρίξω μελάνι: ο Τάσος Μουστακάτος -άσχετα ποιός συμφωνεί και ποιός όχι, άλλωστε έχω δηλώσει ήδη εδώ και χρόνια αιρετική- δεν μπαίνει στο ίδιο τσουβάλι με άλλους δημάρχους. Ο λόγος είναι οτι δεν ήταν άχρηστος δήμαρχος, έκανε σεβαστό έργο (και το έχω καταγράψει παλαιότερα) ασκούσε σωστά εξουσία και διέθετε και ικανότητα πραγματοποίησης σχεδιαζόμενων έργων και ήταν δουλευταράς. Επίσης είναι άνθρωπος με ευαισθησίες και δεν θα μπορούσες να τον κατατάξεις στους γλύφτες ή τους ψευτοδημοσιοσχετίστες. Ήταν δίκαιος, απότομος και μισούσε τις δημόσιες σχέσεις. Ναι, σωστά καταλάβατε, τον Τάσο τον ξεχωρίζω. Δεν μπορούμε να τα ισοπεδώνουμε όλα. Ομως... ο Τάσος έκανε κάποια λάθη-όπως όλοι- και πολλοί στοιχηματίζουν οτι ελέγχει ακόμα καταστάσεις απο το παρασκήνιο, όπως οτι “καθοδηγεί” εν προκειμένω τον Σωτήρη αφού αυτός ήταν μέλος της ΔΚΑ και αντιδήμαρχος επι δημαρχίας του Τάσου. Δεν είναι αυτό προσωπική μου άποψη, γράφω τι φημολογείται. Και ένα ακόμα λάθος που χρεώνουν στον Τάσο είναι ότι ενώ ξέρει ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΩΤΙΑΔΗΣ τον στηρίζει επειδή αυτός είναι(;;;;;) ΠΑΣΟΚ. Πολλοί περίμεναν να έχει ξεπεράσει τέτοια κολλήματα όταν βλέπει οτι ο τόπος καταστρέφεται απο την δημαρχία ΦΩΤΙΑΔΗ και αυτό δεν είναι προσωπική άποψη αλλά διαπιστωμένο απο όλη την πόλη! Εκείνος ΔΕΝ τον γνωρίζει; Ο Σωτήρης λοιπόν έχει κάποια προβλήματα να προσπεράσει αν θέλει να πείσει τους δημότες. Οτι ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟΣ. Τόσο απλά!

Ολοι οι ως άνω υποψήφιοι όμως, έχουν να αντιμετωπίσουν ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ πρόσθετο και καθοριστικό ΠΡΟΒΛΗΜΑ: με τι ΣΤΕΛΕΧΗ θα πάνε να φτιάξουν έναν διαλυμένο κυριολεκτικά δήμο απο την επέλαση της νυν “δημαρχίας” και τόσο απαιτητικό όσο ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟΣ δήμος; Και ρωτάω: με αναλφάβητους; με άσχετους; με πειναλέους μισθοκυνηγούς; με πρώην που είναι ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΟΙ και βρώμικοι; με τα κολλητάρια του καφενείου και της παρέας; με “πατερούληδες”; με τα μέλη της παρέας του Σαββατοκύριακου; Δηλαδή, ΣΤΕΛΕΧΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΟΥΘΕΝΑ πλήν απειροελαχίστων!! ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ; Στελέχη... ΒΡΗΚΑΤΕ; Και δύσκολο το βλέπω και να βρείτε τελευταία στιγμή.
 Άρα;;;;;;;;;;; (δεν νομίζω να περιμένετε να σχολιάσω... άλλους,πλην της ΠΑΣΥΜ!! Αν δεν γνωρίζουν οτι είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ δεν φταίω εγώ και δεν προτίθεμαι να κουράζομαι αδίκως. Ο χρόνος μου είναι πολύτιμος όπως όλων μας και όχι για πέταμα)

Μία περίπτωση πρέπει να αντιμετωπιστεί ξεχωριστά σε αυτές τις εκλογές: οι ντόπιοι νταβατζήδες. Αυτοί που η παρουσία τους χρεώνεται ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΚΑΙ ΝΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ αφού αυτοί τους εξέθρεψαν, τους καλοτάϊσαν και τους κανάκεψαν. Τους ντόπιους ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ πρέπει να τους βγάλουμε στην σέντρα, με ταυτόχρονη ενημέρωση της κεντρικής εξουσίας γι αυτούς, τον ρόλο τους στα κοινά και την διαχρονική τους συμπεριφορά. Πρέπει να απαλλαγεί ο τόπος από αυτές τις δημοτοδίαιτες βδέλλες μια και καλή. Να πάρουνε τα μπογαλάκια τους, το βολεμένο σόϊ τους και να πάνε στον αγύριστο. ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ.

Φίλτατοι αναγνώστες μου, ελπίζω και αυτή την εβδομάδα να βρήκατε στα κείμενα της εφημερίδας ένα κομμάτι απο ΑΛΗΘΕΙΑ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και δημοσιογραφική αληθινή προσφορά. Ελπίζω να ενημερωθήκατε δίκαια και αντικειμενικά. Κάθε εβδομάδα και εγώ και ο Γιάννης, πέρα και πάνω απο προβλήματα και διαθέσεις, πιστοί στρατιώτες στο καθήκον, γράφουμε αυτές τις σειρές ΕΠΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ με στόχο ένα: ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ!! Και το έχουμε πληρώσει ακριβά, αλλά αξίζει τον κόπο. Είναι απίστευτα παρήγορο και εξαιρετικά “καρδιοτονωτικό” να βλέπουμε να “αντιγράφονται” κείμενά μας, να επαναλαμβάνονται απόψεις μας και να υποστηρίζονται και απο άλλους, εκτός απο εμάς. Μοιάζει με φωτεινό και λαμπερό “πρωϊνό” να καταγράφεται η Αλήθεια και να λάμπει, να ξέρει ο έρμος δημότης τι μαγειρεύεται πίσω απο την πλάτη του και που πάνε τα λεφτά που με αίμα πληρώνει.

 Και είναι τίτλος τιμής να υφίστασαι διώξεις, πολέμους και προσπάθειες εκμηδενισμού του τοπικού Τύπου απο ρυπαρούς, ανίκανους και ελεεινούς ΑΘΛΙΟΥΣ που νέμονται την εξουσία με στηρίγματα τοπικούς παράγοντες που εργάζονται πάντα και μόνο ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ!!

Και εγώ και ο Γιάννης είμαστε περήφανοι για την τιτάνια προσπάθειά μας αυτή. Κάναμε μια επώδυνη πορεία ανάμεσα σε συστήματα σαθρά αλλά παντοδύναμα μαχόμενοι για την Τιμή και την Υπόληψη της ΑΛΗΘΕΙΑΣ. Και είμαστε πολύ περήφανοι γι αυτό.

Και μια παραίνεση: Να διαβάζετε το ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ ΑΧΑΡΝΩΝ, το blog του Κώστα Ζίγκηρη . O άνθρωπος αυτός, κάνει μια συγκινητική προσπάθεια καταγραφής των όσων συμβαίνουν στον τόπο μέσα απο έγγραφα, φωτογραφίες και κείμενα. Αγαπάει τον τόπο του και όσοι καταθέτουν ιδρώτα γι αυτό πρέπει να αμοίβονται.

Αυτά για τώρα και θα συναντηθούμε ξανά την επόμενη εβδομάδα. Ως τότε, να θυμάστε την ρήση του ΖΑΝ ΠΩΛ ΣΑΡΤΡ: “..η κόλαση, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ!!”.Και να πράττετε ανάλογα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου