Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΑΧΑΡΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ "ΠΟΛΙΤΙΚΗ"
Με αγωνία οι κάτοικοι των Αχαρνών αναζητούν κατάλληλο υποψήφιο δήμαρχο. Πανικόβλητοι από τις εκδηλωθείσες «υποψηφιότητες» που κατ΄ ουσίαν είναι όλοι όσοι μέχρι σήμερα έφεραν την πόλη «εις το μη περαιτέρω» και κρίνονται όχι μόνον ακατάλληλοι, αλλά εν πολλοίς και επικίνδυνοι εάν ό μη γένοιτο έρθουν στην εξουσία, η αγωνία των κατοίκων που εκφράζεται στην εφημερίδα αλλά και στα στελέχη της ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ είναι έκδηλη και εμπνέει ανησυχία.
Η πιθανότητα να έρθουν στην εξουσία ΞΑΝΑ,ακατάλληλοι εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης θα καταστρέψει τελείως την πόλη και θα την στείλει κυριολεκτικά σε τάφο από τον οποίο δεν θα μπορέσει να ξαναβγεί. Έτσι, αναζητούν υγιή και αξιόπιστη λύση που δεν προβλέπεται να την δώσουν τα κόμματα αφού αυτά μέχρι σήμερα απλώς προτείνουν τους «δικούς» τους ανεξαρτήτως ικανοτήτων και σοβαρότητος χωρίς να κάνουν τον κόπο να αναζητήσουν έστω ανάμεσα σε αυτούς τους καλύτερους. Δεν υπάρχουν; Δεν θέλουν τα κόμματα να το ψάξουν; Ό,τι και να συμβαίνει η ανησυχία όσων αγαπούν τον τόπο μεγαλώνει μέρα με την μέρα αφού στο πολιτικό προσκήνιο φαίνονται ή προηγούμενοι και παταγωδώς αποτυχημένοι υποψήφιοι –αδιάψευστος μάρτυρας η αξιοθρήνητη κατάσταση της πόλης – ή δημοτοσυντήρητα άτομα, ή «πουλέν» κομμάτων και τοπικών παραγόντων! Πάντως, θα κλείσω προς το παρόν το άρθρο με την βεβαιότητα ότι διαγράφεται στον ορίζοντα κίνηση δημοτών διατεθειμένων να παλέψουν για τον τόπο με τρόπο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ και ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ. Η κίνηση αυτή είναι βέβαιο κατά την γνώμη μου ότι θα ταράξει τα νερά του ώδε δύσοσμου τοπίου, θα ξεριζώσει τις τσουκνίδες και θα αποξηράνει τον βάλτο στον οποίο πνίγεται ο δήμος με την τρισχιλιετή ιστορία!!
Η πόλη των Αχαρνών, ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ. Και φαίνεται πως θα την έχει. Αναμείνατε το επόμενο άρθρο μου…
Μ.Χ.Β
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου