Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

EΦΟΡΙΑ ΑΧΑΡΝΩΝ: Ε! ΟΧΙ ΚΙ ΕΤΣΙ!!!

Κατηγορήθηκε υπάλληλος της Εφορίας Αχαρνών οτι παρακράτησε .... 6€ σε πώληση παράβολων χαρτοσήμου. Είπαμε κύριοι... αλλά όχι κι έτσι!! Αν δεν έχετε είδηση, δεν χρειάζεται να την... κατασκευάσετε. Ειδικά όταν θίγονται αθώοι που μπορούν απο το τίποτα να βρούν τον μπελά τους....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου