γράφει η ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
Και μου ήρθε ένα δελτίο τύπου για τον "ξαφνικό έρωτα" του δημάρχου μας κ. Φωτιάδη για " την επισήμανση του διαρκούς στόχου του Δήμου Αχαρνών, που δεν είναι άλλος από την ανάδειξη της ιστορίας της πόλης.."!!!!!!!!!!!" Πότε ερωτευτήκατε την Ιστορία της Πόλης μας κ. Δήμαρχε; Ρίχτε μια ματιά στην Σαλαμίνος στο ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΧΑΡΝΩΝ, δείξτε μας ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΑΤΕ για ΟΛΑ τα υπόλοιπα, πείτε μας ΠΟΤΕ στηρίξατε την πόλη ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ και εγώ θα το γράψω, και το ξέρετε καλά!
Στην πόλη μας λοιπόν κ. Δήμαρχε και στα Αρχαιολογικά και Ιστορικά της περάσματα έχουν προσφέρει ΕΡΓΟ οι εξής συγκεκριμένοι άνθρωποι:
1)Η Κυρία ΜΑΡΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΓΙΩΤΑ
2)Η Κυρία Κασσωτάκη και το Αρχαιολογικό Τμήμα της
3)Ο κ. Δημήτρης Γιώτας
4)Η ΙΛΕΑ που το έκανε παλιά με υπέροχο τρόπο ΠΡΙΝ ΕΝΣΚΗΨΕΙ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ "ΒΟΗΘΕΙΑ"
5)Η Κυρία Στριφτού Βάθη
..και η ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ, προς μεγάλη σας απογοήτευση στα μόλις ΔΥΟ χρόνια ζωής της με διεθνή προβολή του τόπου μας.
Να με συγχωρήσετε λοιπόν αλλά εν προκειμένω για την προσπάθεια της κ. ΚΑΣΣΩΤΑΚΗ να μαζέψει τα παιδιά στην Συλλογή, τα συγχαρητήρια ανήκουν στην ίδια και τους συνεργάτες της ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΣΑΣ.
Για τον λόγο αυτό ΔΕΝ θα δημοσιεύσω -όπως κάνω πάντα- κανένα ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ σας "δελτίο τύπου".
Γιατί ως εφημερίδα και δημοσιογράφος, έχω το σπάνιο πλεονέκτημα να ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου