Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

ΜΕ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥΣ

Το σχόλιο έχει δημοσιευθεί στο άρθρο "εξι και ο κούκος ..." και υπάρχει πιο κάτω:

"Ο/Η Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΓΡΑΦΕΙ: ΟΙ "ΕΞΙ ΚΑΙ Ο ...":

Aγαπητή ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Εμείς οι κάτοικοι του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ κάνουμε την εξής δήλωση και σε παρακαλουμε να την δημοσιεύσεις ανεξάρτητη, μηπως δεν διαβαστει το σχόλιο:
Σε ότι αφορά την πιο κάτω επιστολή, ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΞΗΣ:
1.ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΛΗ ΚΑΙ ΕΠΩΦΕΛΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ Κ.ΔΗΜΑΡΧΟ
2.ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ,ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΥΠΟΠΤΗΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΜΚΟ,ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΙς ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΕΣ ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΣ ΟΥΤΕ ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΧΑΡΝΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΛΑΚΕΣ ΟΥΤΕ ΑΝΟΗΤΟΙ.
3.Η ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΣΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΠΑΝΤΩΝ ΚΥΡΙΟΣ ΤΗΣ ΩΣ ΚΑΤΩΤΕΡΩ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΠΟΠΤΗ ΟΜΑΔΑ.ΑΠΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ. ΡΩΤΑΝΕ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΝΕ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ.
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΟΥΔΕΜΙΑ ΜΟΜΦΗ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΥΡΙΑ, ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΠΟ ΚΑΤΑΒΛΑΛΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟΣ.ΚΑΤΑΒΑΛΟΥΜΕ ΚΟΠΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΝΙΔΙΑΤΕΣ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ.ΕΧΟΥΝ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ<> ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ,ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΩΝ ΕΥΝΟΟΥΜΕΝΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣ.
ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ Μ.Κ.Ο ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟ ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙς ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΛΗΤΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΑΣ.
Δηλώνουμε πως θα επανερχόμαστε και θα διορθώνουμεότι καταστρέφουν αυτοι οι άνθρωποι μέχρι να παρέμβει ο νόμος.

ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ

ο ψευτοδιάλογος:
Mar 13
Έ όχι, δεν θα πάει χαμένος ο κόπος μας…
Άρθρα, Απόψεις Σχολιάστε το
ο «Καλλικράτης».
Για αυτό πρέπει να γίνουν όλα με σοβαρότητα και επαγγελματισμό των αρμοδίων, που πρέπει να ακούνε και να διαβάζουν προσεκτικά τις παρατηρήσεις του κόσμου, να σταθούν σοβαρά και με ευαισθησία στα θέματα που τους επισημαίνουν οι αναγνώστες και όχι να ξεπετάξουν την υπόθεση στα ρηχά γραφειοκρατικά. Παίζεται αναμφίβολα και η υστεροφημία του Υπουργού.
Η απόφαση του ΥΠ.ΕΣ. θα διαμορφώσει το μέλλον μας και την ποιότητα ζωής μας και όχι κάποιων άψυχων αντικειμένων. Όταν στους αρμόδιους φορείς για τα θέματα της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι πασίγνωστος ο προβληματισμός από το 2006 για την υπόθεση «Ένταξη του Ολυμπιακού Χωριού» στο Δήμο Αχαρνών, γιατί επιμένουν το 2010 στη συνέχιση αυτής της μονόπλευρα συμφέρουσας συμβίωσης;
Σύλλογο Κατοίκων προκειμένου να υπάρχει ένας φορέας για τα προβλήματά μας. Έχουμε ιδρύσει επίσης τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση «Ολυμπιακό Χωριό - Σύγχρονη Πρότυπη Πόλη», με φιλόδοξο στόχο να κάνουμε το χωριό μας σύντομα πραγματική πρότυπη πόλη. Υπάρχουν τρεις ιστοσελίδες που δημοσιεύουν τα θέματα που μας αφορούν, κυκλοφορούν δύο εφημερίδες, που ασχολούνται ιδιαίτερα με τα προβλήματα των κατοίκων του Ο.Χ. και των όμορων περιοχών. Νταρίνα Παντούλα
Κάτοικος Ολυμπιακού Χωριού

Ένα σχόλιο για το “Έ όχι, δεν θα πάει χαμένος ο κόπος μας…”
1. Παύλος Γεωργίου γράφει:
March 14th, 2010 at 2:02 pm
Νταρίνα,
αν διαθέταμε οι περισσότεροι το ανοικτό, συναινετικό και συμφιλιωτικό πνεύμα που σε διακρίνει -και εύρισκε κι ανταπόκριση- (πολλά ζητάω, ε!), πιστεύω ότι το Ο.Χ. θα βρισκόταν σε πολύ καλύτερη θέση και προοπτική! "

1 σχόλιο:

  1. Νομίζω οτι ασχολούμαστε όλοι εν μέσω σοβαρών προβλημάτων του τόπου με τελειωμένες ιστορίες. Ολοι ξέρουμε οτι το θέμα έχει κλείσει απο το Υπουργείο Εσωτερικών με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
    Εκκρεμεί το θέμα των στοιχείων που ζητάτε, και αυτό θα γίνει όταν πρέπει και να είστε σίγουροι οτι ξέρω πολύ καλά πότε "πρέπει". Μπορείτε πάντως και με δική σας επιστολή να απευθυνθείτε στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ και να ζητήσετε λεπτομερή στοιχεία.Μπορώ να σας δώσω και την ακριβή "διεύθυνση" αν το θέλετε. Πάρτε με τηλέφωνο στο 6976.896326
    Να είστε πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή