Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Ο ΚΑΜΕΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΙΑΣ ΚΟΠΕΛΙΤΣΑΣ

Είναι πανέμορφη η Τζούλια Αλεξανδράτου. Και θα μπορούσε –φαντάζομαι- να είχε μια καλή ζωή. Όμως η κοπέλα έχει κάνει τον εαυτό της κλωτσοσκούφι στα χέρια-και τα πόδια-διαφόρων.
Μία μόνο ερώτηση προς το ΕΘΝΙΚΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ: τίποτα δεν παρακολουθείτε στο γυαλί; Όλες αυτές οι εκπομπές προβολής μιας κοπέλας με σοβαρότατο πρόβλημα που αποτελεί ωριαία εκπομπή στην τηλεόραση και συνοδεύεται από τον απόλυτο εξευτελισμό της ίδιας και της ζωής της που την πέταξε στα σκυλιά δεν την έχει δει κανένας εισαγγελέας; Η προβολή στην τηλεόραση των νταβατζήδων που την περιβάλλουν και προβάλλονται μέσω αυτής στην τηλεόραση- που ο Θεός να την κάνει- ποιόν τιμά; Την ελληνική τηλεόραση; Τους τηλεθεατές; Την «δημοσιογραφία»; Σας βρίσκεται πρόχειρη καμιά απάντηση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου