Το άρθρο αυτό γράφω όχι μόνο ως εκδότις περιφερειακού τύπου, αλλά και ως ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ "ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ":
Στην ιστοσελίδα του δήμου Αχαρνών, καταγράφονται ΕΝΤΕΛΩΣ ΨΕΥΔΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ, πράγμα με το οποίο θα ασχοληθεί η επερχόμενη έντυπη ΠΟΛΙΤΙΚΗ αλλά και το Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ. Είναι γνωστός ο αγώνας του νυν δημάρχου ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΦΩΤΙΑΔΗ να μας ανακηρύξει ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΔΗΜΟ -να τον πληροφορήσω οτι ΔΕΝ είμαστε- και ειδικότερα να μας "καθιερώσει" ως "ποντιακό" δήμο για λόγους προσωπικούς του και ευνόητους (παρακαλώ μην αγνοήσετε τα εισαγωγικά, γιατί οι Πόντιοι αδελφοί μας δεν χρήζουν "καθιέρωσης", ΑΛΛΟΙ χρήζουν!!).
Με δεδομένο οτι ο Ποντιακός πληθυσμός στην πόλη των Αχαρνών είναι 15-18%, προσκαλείται ο δήμαρχος Αχαρνών να ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΙ αποδείξεις περί του αντιθέτου.
Μετά το Πάσχα, αυτό είναι ένα θέμα με το οποίο θα ασχοληθούμε ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ προκειμένου να σταματήσει κάθε αμφισβήτηση αλλά και η κουτοπόνηρη στρατηγική ενός δημάρχου που επι 3 1/2 χρόνια δεν έχει να επιδείξει ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΡΓΟ, έχει όμως να επιδείξει πρακτικές και συμπεριφορές περίεργες και τελικώς δολοφονικές για τον τόπο.
Το κείμενο της ιστοσελίδας του ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ όπως τον "ονειρεύεται" ο νυν δήμαρχος:
"Θα πρέπει να σημειωθεί ότι μεταξύ των ετών 1961 - 1991, η αύξηση του πληθυσμού ήταν 263,9% έναντι 71,2% του πληθυσμού του Νομού Αττικής (πηγη: Απογραφές ΕΣΥΕ). Είναι αξιοσημείωτο ότι η πληθυσμιακή αύξηση στο Δήμο συνεχίζεται με σημαντικούς ρυθμούς, γεγονός που οφείλεται σε μια σειρά παραγόντων όπως:
1. Η εγκατάσταση σημαντικού αριθμού Παλιννοστούντων Ποντίων από χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης καθώς και ομογενών Βορειοηπειρωτών, επαναπατρισθέντων πολιτικών προσφύγων, παλιννοστούντων από χώρες της Δυτικής Ευρώπης κ.α. (ο αριθμός των παλιννοστούντων στην περιοχή υπολογίζεται σε 40.000 περίπου άτομα).
2. Τα έργα που προγραμματίζονται εν όψει της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, καθώς και τα αναπτυξιακά έργα της περιοχής, τα οποία θα προσφέρουν αρκετές θέσεις εργασίας..."
Ηταν δηλαδή και απο παλαιότερα έτσι το κείμενο; Οχι ότι θα μου έκανε εντύπωση αφού ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΙ αγρόν ηγόραζαν. Απλώς ρωτάω!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου