Τρεις ένοπλοι ληστές με κουκούλες λήστεψαν ταβέρνα στην Βαρυμπόμπη και όχι μόνο το ταμείο των χιλίων ευρώ, αλλά… και τους πελάτες!! Η ληστεία έγινε στην οδό Αγίου Αντωνίου.
Αφού άδειασαν το ταμείο των χιλίων ευρώ λήστεψαν και τους πελάτες. Και εις ... ανώτερα!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου