γράφει η Μαρία Χατζηδάκη Βαβουρανάκη
Και πήγα ως όφειλα. Να παρακολουθήσω το χθεσινό δημοτικό συμβούλιο Αχαρνών για περισυλλογή ύλης της επόμενης έντυπης έκδοσης. Το θέμα περιελάμβανε «αναμόρφωση του προϋπολογισμού» και άλλα πολλά θέματα όπως πάντα, εκτός βεβαίως ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΜΕΓΑΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. Αυτά δεν τα συζητούν ΠΟΤΕ. Είναι κάτι σαν… ταμπού! Περιμένουμε να τα λύσει η Θεία παρέμβαση. Από μόνη της!
Θα σας αναφέρω εδώ τα κυριότερα σημεία της χθεσινής συνεδρίασης όπως τα εισέπραξα και βγάλτε εσείς τα συμπεράσματά σας.
Όμως, έρχεται έκτακτο –για χιλιοστή οκτακοσιοστή εννεακοστή τέταρτη φορά- το θέμα των εργαζομένων. Και βεβαίως συζητείται πρώτο και απασχολεί το δημοτικό συμβούλιο επι … τέσσερις ώρες. Ο πρόεδρος της πρώην πτωχευμένης ΚΕΔΑ και νυν –υπο κλείσιμο βάσει πρότασης Νόμου- ΚΕΠΕΔΑ κ. Αφουξενίδης έχει μηνύσει και απολύσει τρεις συνδικαλίστριες και εργαζόμενες -υφιστάμενους του μεταξύ άλλων και ..απλήρωτων. Τις απέλυσε επειδή τον μήνυσαν για κακούργημα και είναι αλήθεια ότι εάν βρισκόταν στην θέση του όταν τον ανεζήτησαν οι πολιτσμάνοι θα είχε ξημερωθεί στην φυλακή πράγμα που εμένα προσωπικά, δεν θα μου άρεσε, ούτε θα το έβρισκα σωστό. Δεν θα εξετάσω εδώ τι ακριβώς έχει συμβεί, άλλωστε έχουν δημοσιευθεί πάρα πολλά για το θέμα.
Ο κ. Αφουξενίδης λοιπόν που –και αν ακόμα έχει δίκιο το χάνει με την συμπεριφορά και στάση του έναντι όλων- απέλυσε τις τρεις κυρίες σε μια επίδειξη δυνάμεως την ίδια στιγμή που έπρεπε να κάνει αυτοκριτική για το τι έχει καταφέρει ως πρόεδρος μιας δημοτικής επιχείρησης που απασχολεί κόσμο, έχει ήδη πτωχεύσει η πρώτη και πάει κατά διαόλου η δεύτερη που διοικεί. Εκανα εισήγηση τονίζοντας ότι «ανεξάρτητα από όλα τα άλλα, ένας Πρόεδρος μιας Επιχείρησης οφείλει εκτός από τις υποχρεώσεις του που προκύπτουν από το Καταστατικό να εξασφαλίζει εργασία στους υφισταμένους του, να φροντίζει για την αύξηση της παραγωγικότητός τους, ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ και βεβαίως να «προστατεύει» τους εργαζομένους του εξασφαλίζοντας εργασιακή ηρεμία και παραγωγικότητα.Ο κ. Αφουξενίδης θα έπρεπε να κάνει αυτοκριτική-που δεν έβλαψε ποτέ κανένα- ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.»
΄Αγνωστα πράγματα για τον πρόεδρο της ΚΕΠΕΔΑ και βεβαίως και για όλους τους άλλους όσους εμπλέκονται στα κοινά και συμμετέχουν στο δημοτικό συμβούλιο Αχαρνών. Με απειροελάχιστες εξαιρέσεις βεβαίως-βεβαίως!
Η συνεδρίαση κράτησε περίπου τέσσερις ώρες, έφερε στην επιφάνεια τον διχασμό των εργαζομένων σε δύο μαχόμενα μεταξύ τους «συνδικαλιστικά μέτωπα» με τον πρόεδρο να καλεί σε επιτόπου μαρτυρία «ποιόν απείλησε και ποιον τρομοκράτησε» σε μια πρωτοφανή επίδειξη άσκηση ψυχολογικής πίεσης έμπροσθεν όλων. Ξέρετε εσείς εργαζόμενο που θα τολμούσε να πεί ότι αμέσως ή εμμέσως «υπέστη βία εξουσίας» αφού τρείς συνάδελφοί του έχουν ήδη απολυθεί; Τα συμπεράσματα δικά σας.
Το σκηνικό δεκάρικης αγόρευσης του προέδρου για τις οικογενειακές του ρίζες-δεν αφορούν κανέναν μας- και για άλλα ευτράπελα μιας έκφρασης αλαζονείας σε πολύ μεγάλο βαθμό έχουν κατατάξει τον πρόεδρο της διαδημοτικής στο πεδίο των «ένας ακόμα από το σωρό» πρόεδρος των δημοτικών επιχειρήσεων.
Και για να σας δείξω το μέγεθος της αλαζονείας θα σας αναφέρω το εξής: είναι γνωστή η στάση της νυν δημαρχίας απέναντι του τοπικού τύπου. Όχι του ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟΥ ΤΥΠΟΥ που εξυπηρετεί τα συμφέροντα του εκάστοτε δημάρχου, αλλά του Τύπου που κάνει καλά την δουλειά του και βοηθά τους δημότες να βγάλουν συμπεράσματα αντικειμενικά και δίκαια αλλά και να τους πληροφορεί για το πώς διαχειρίζεται η περιουσία και το μέλλον του. Γνωστά πράγματα μέχρι την…Ευρώπη!!
Ο κ. Κώστας Ζίγκηρης λοιπόν, ερωτά το σώμα και συγκεκριμένα τον δήμαρχο κ. Φωτιάδη, «ποιόν ακριβώς ιδιοκτήτη ιστοσελίδας και εκπρόσωπο Τύπου απεκάλεσε «κουκουλοφόρο» σε προηγούμενη συνεδρίαση». Και προκαλεί την απρεπή παρέμβαση του προέδρου της ΚΕΠΕΔΑ με φωνές και χειρονομίες προς το Προεδρείο να σταματήσει τον κ. Ζίγκηρη (πράγμα που το κάνει επανειλημμένα και εναντίον του ΘΑΝΟΥ ΤΡΑΒΑΣΑΡΟΥ, του παλαιότερου και έντιμου δημοτικού συμβούλου ) αλλά και περιφρονητικές εκφράσεις και γκριμάτσες σε ένα απίστευτο ξέσπασμα «δημοκρατικότητας» και «σεβασμού» στους δημότες που ζητούν διευκρινήσεις που άπτονται της αξιοπρέπειας και της προσωπικότητος τους. Αυτός είναι πρόεδρος δημοτικής επιχείρησης, διοικεί ανθρώπους και αποκαλείται «πρόεδρος». Ουδέν άλλο σχόλιο!
Ο κ. Κώστας Ζίγκηρης, συνεργάτης της εφημερίδας μας έχει πάει ΠΡΩΪ στο Νεκροταφείο Αχαρνών για ρεπορτάζ. Κάποια ημέρα πριν κανα δυο μήνες; Κάτι τέτοιο, την ημερομηνία δεν τη θυμάμαι ακριβώς. Κρατά την φωτογραφική του μηχανή και θα φωτογραφίσει το πλήθος ανομιών και παρατυπιών που ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΝΟΜΟΥ συνεχίζουν να διαπράττονται εκεί σε βάρος του Περιβάλλοντος και των Νομίμων Διαδικασιών Επέκτασης Νεκροταφείων. Είναι όμως γνωστό ότι Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΣΧΥΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΙΑΣ ΦΩΤΙΑΔΗ και δεν εφαρμόζεται (για όποιον έχει απορίες υπάρχουν πλήθος επισήμων εγγράφων που αποδεικνύουν του λόγου το αληθές στην διάθεσή του). Ουτε είναι άγνωστο το όργιο στην πώληση τάφων που γίνεται εκεί. Και αυτό πασίγνωστο στο Πανελλήνιο.
Ενώ λοιπόν κρατά την φωτογραφική του μηχανή, τον πλησιάζουν δύο υπάλληλοι του νεκροταφείου και τον ρωτούν τι θέλει εκεί. Σε λιγότερο από πέντε λεπτά, έχει φτάσει εκεί το τζίπ του κ. Σαββίδη –υπεύθυνου του νεκροταφείου- που ειδοποιήθηκε να καταφτάσει για να επιβλέψει προφανώς «την φωτογράφιση από …κατάσκοπο!!! της… στρατιωτικής περιοχής με τις αποθήκες των «top secret» μυστικών της χώρας που παραπλανητικά αποκαλείται ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ!!»!
Δεν ανέφερα τότε το γεγονός ούτε είχα πρόθεση να το αναφέρω τώρα. Όμως το να θελήσει να ριχτεί κατά του κ. Ζίγκηρη χθές στο δημοτικό συμβούλιο λέγοντας ότι «φωτογράφιζε» και «έφυγε το βράδυ σαν κλέφτης» είναι ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ, ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟ, ΨΕΥΔΕΣ και τουλάχιστον ΑΤΟΠΟ. Δεν μπορείτε να λέτε από τη καρέκλα σας ό,τι σας κατέβει στο κεφάλι κύριοι. Δεν είναι μάντρα οικοδομών ένα δημοτικό συμβούλιο. Σας το έχω πει: από το ακροατήριο ΣΑΣ ΑΚΟΥΝΕ ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!! Και κάθε δημότης έχει ΔΙΚΑΙΩΜΑ να πληροφορείται, να κρίνει, να επικρίνει ή να επιβραβεύει, να απορρίπτει ή να υιοθετεί. Τα μάλλα παραπάνω δικαιώματα έχει ένας δημοσιογράφος, το δικαίωμά του προκύπτει εκ του Συντάγματος, είναι σεβαστός και κάνει κοινωνικό έργο, κάθε δε παρέμβαση εναντίον του στοιχειοθετεί αιτία παραβίασης των ατομικών του δικαιωμάτων βάσει αποφάσεως των Ευρωπαϊκών Δικαστηρίων. Και εσείς που ασκείτε εξουσία ΚΡΙΝΕΣΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, είστε στην διάθεση και του τελευταίου δημότη που έχει κάθε δικαίωμα ΝΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΧΕΙ!! Αν δεν θέλατε να κρίνεστε, ΝΑ ΚΑΘΟΣΑΣΤΑΝ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ.
Δεν θα γράψω άλλα. Αναρωτιέμαι μόνο πως αισθάνονται όσοι βοήθησαν να εκλεγούν με ελάχιστες ψήφους αυτοί οι άνθρωποι αφέντες του τόπου. Πως αισθάνεται ο κ. Βρεττός, ο κ. Λέκκας και κάποιοι άλλοι αντικρίζοντας αυτή την άθλια εκπροσώπηση των δυνατοτήτων μιας πόλης 170000 κατοίκων; Τους αρέσει; Αναρωτιέμαι…
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ και αδιαπραγμάτευτο: ΜΕ ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ το δημοτικό συμβούλιο Αχαρνών εργάζεται και εξυπηρετεί ο,τιδήποτε άλλο εκτός από το συμφέρον της πόλης. Παραστάσεις θεατρικές, άθλιες και σε υψηλούς τόνους και δήθεν «αντιδικίες» της πλάκας, δεν πείθουν κανέναν. Είναι θαύμα το πώς η πόλη ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΗ. Πιστέψτε με… ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑ!!
Στο περιθώριο μιας συνεδρίασης:
Κάποιος διεπίστωσε ότι δεν έχει καμία απολύτως πιθανότητα να εκλεγεί δήμαρχος. ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Εμ!! Δεν ακούτε τους δημότες που σας τα γράφουν στην ιστοσελίδα της ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Αναμένεται έτερος υποψήφιος δημαρχαίος, «δοτός» από συγκεκριμένη παρέα. Μυαλό δεν βάζετε με τίποτα!!
Ανθεί στην αίθουσα το φαινόμενο της «κλάκας». Η «γαλαρία» που χειροκροτεί τον «δικό» της υποψήφιο ή .. πρόεδρο και είναι έτοιμη να «κόψει φλέβες» για τα «δίκαιά» του. Κατάντια!
Όποιος σοβαρός άνθρωπος παρακολουθεί τις συνεδριάσεις, φεύγει με την χειρότερη εντύπωση χαρακτηρίζοντας ολόκληρη την πόλη.
Προσήλθε κάποια στιγμή ο εργατικός και συμπαθής αντιδήμαρχος οικονομικών Άνω Λιοσίων κ. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΠΟΛΗΣ. Κάθησε δίπλα στον κ. Στριφτό, θεωρώ σημειολογικά. Δεν έκατσε πολύ. Έχασε την ευκαιρία να δει το χάλι μας σε ολοκληρωμένη εικόνα!!
Κατά τον δήμαρχο κ. Φωτιάδη και τον πρόεδρο της ΚΕΠΕΔΑ, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους στο δημοτικό συμβούλιο: α) όποιος αναδεικνύει τις παρατυπίες ή τα εγκλήματα κατά του περιβάλλοντος στον δήμο Αχαρνών είναι ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΣ και «δεν αγαπά» τον δήμο!!» β) όποιος αναδεικνύει τα απρεπή και ανάρμοστα ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΡΥΒΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ, μισεί τον δήμο Αχαρνών!!!». Απίστευτα, πράγματα, απίστευτες συνεδριάσεις, απίστευτα λεχθέντα…
Μια λεβέντικη δήλωση του δημάρχου Αχαρνών κ. Φωτιάδη προς τους εργαζομένους: «..δεν περιμένω καμία απολύτως ψήφο από κανέναν σας, ούτε πρόκειται να κάνω κάτι για να την κερδίσω!». Και επειδή ΘΕΩΡΩ πως το πίστευε, αξίζει να το αναφέρω εδώ. Επειδή μου άρεσε και την εκτίμησα.
Ειδοποίηση προς κάποιους: οι μισθοφόροι σας ΔΕΝ θα σταθεί δυνατόν να σας «προστατεύσουν» από την ΑΛΗΘΕΙΑ παρά τις επιδεικτικές σας «επι τόπου σύντομες συνεδριάσεις».Να το θυμάστε. Να το ξέρετε. Αναμείνατε …
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου