Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821: ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ!!








Δεν ξεχνάμε. Τίποτα. Ευγνωμονούμε απο Καρδιάς και Νού.Μνημονεύουμε. Διδασκόμαστε. Παραδειγματιζόμαστε. Συγκρίνουμε. Θλιβόμαστε. Αλλά... ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου