Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ: OΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ..

..πρώην νυν και επόμενοι...
..όλοι εσεις της αντιπολίτευσης νυν και "επόμενοι"..
..όλοι εσείς που "φροντίζετε" και "φυλάτε" τον τόπο...

ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ, Ή ΝΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΤΕ;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου