Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Όλοι στις θέσεις τους, μπροστά τα ταμπελάκια τους με το όνομα του καθενός, στο οβάλ huge τραπέζι. Χαμόγελα, ψίθυροι, ανακατεμένα χαρτιά, κάμερες, μου μου ε, η Μέρκελ χαμογελάει –μυστήριο πράμα, αυτή την γυναίκα την συμπάθησα από την πρώτη στιγμή- από κοντά κάπου εκεί κάθεται ο Σαρκοζί, και κάποιες φάτσες που τις έχουμε συνδέσει περίεργα ως «ανθελληνικές».
Η Γραμματέας της Επιτροπής λεει στον Ελληνα Πρωθυπουργό να προετοιμάζεται να απαντήσει σε απαντήσεις. Ο κ. Παπανδρέου σκύβει πάνω στο μικρόφωνο που είναι λίγο μακριά του. Περιμένει. Και πράγματι σε λίγο ο Επίτροπος κ. ΦΟΝ ΤΡΑΤ ΝΤΕ ΜΕΡΝΤ που έχει εξουσιοδοτηθεί να χειριστεί το θέμα της Ελλάδος και της οικονομικής της κρίσης απευθυνόμενος στον Πρωθυπουργό της Ελλάδος του λέει τα εξής εις άπταιστον Ελληνικήν, μέσα από έναν –ως κάτωθι- διάλογο:
-κύριε Παπανδρέου, προτίθεσθε να εφαρμόσετε πρόσθετα σκληρά μέτρα - αντιλαϊκά έστω- για να μας πείσετε ότι έχετε πρόθεση να ανταποκριθείτε στις επιταγές της Ευωπαϊκής Ενωσης.
Ο Ελληνας Πρωθυπουργός απαντάει, ήρεμα, σιγά αλλά ακούγεται καθαρά:
-ΟΧΙ κ. Επίτροπε. ΟΧΙ τώρα.
Ο Επίτροπος μένει κατάπληκτος:
-είναι απαραίτητο κ. Παπανδρέου!!!
Του μιλάει σαν να είναι μαθητής του δημοτικού. Αυστηρός, σκληρός, στεγνός σαν σκουράτζο, αφού είναι πανάσχημος και τρομακτικά αδύνατος. Η ματιά του εκτοξεύει βέλη και είμαι σίγουρη ότι την άκρη τους την έχει βουτήξει σε δηλητήριο. Πολύ γουστάρει που τον έχει στριμώξει τον κλασσάτο στην γωνία. Πάντα δεν χώνευε τους Ελληνες, σιγά που θα έχανε την ευκαιρία «να του την πεί!!»
-το γνωρίζω άριστα κ. Επίτροπε. Ευχαριστώ για την υπενθύμιση..
-δεν βλέπω να το έχετε εμπεδώσει κ. Παπανδρέου. Σας έχω ειδοποιήσει…
…τον διακόπτει:
-το ξέρω ότι με έχετε ειδοποιήσει κ. Επίτροπε!
-σας έχω μάλιστα πει κ. Παπανδρέου ότι ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ Ο,ΤΙ ΣΑΣ ΛΕΩ…ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΓΙΑ ΣΑΣ!! Θα επιβάλλω ΕΓΩ στους πολίτες της χώρας σας σκληρότατα μέτρα ως ο Ευρωπαϊκός Νόμος ορίζει!
Και επαναλαμβάνει:
-τι έχετε να πείτε γι αυτό κ. Παπανδρέου;
Το γλεντάει. Τον κοιτάει και μονολογεί, ενώ εγώ τον ακούω πολύ καθαρά:
-«σιγά κωλόπαιδο που δεν θα κάνεις αυτό που θα σου πω. Θα το κάνεις και θα τραγουδήσεις και την «Νόρμα»!!»
Σιωπή. Ο Παπανδρέου ανέκφραστος. Ήρεμος. Κουλάτος. Αργά επαναλαμβάνει μπροστά στο μικρόφωνο:
-τι έχω να πω κύριε Επίτροπε;
-ακριβώς! Τι έχετε να πείτε;
Η λέξη του Πρωθυπουργού εξακοντίζεται από ένα μειλίχιο στόμα αλλά τόσο καθαρά που αντηχεί σε όλη την huge αίθουσα:
-ΑΪ ΣΙΧΤΙΡ κ. Επίτροπε!!
Ο άλλος προσπαθεί να θυμηθεί που έχει ακούσει αυτή τη λέξη. Κοιτάει τους διπλανούς του, κανείς δεν την ξέρει!
-τι ακριβώς είπατε κ. Παπανδρέου;
-σας είπα κ. Επίτροπε: ΑΪ ΣΙΧΤΙΡ!!
-και τι σημαίνει αυτή η λέξη κ. Παπανδρέου;
Και ο Παπανδρέου του απαντάει:
-Θα σας στείλω τον κ. Μπαμπινιώτη να σας την αναλύσεί. Μέχρι τότε, με συγχωρείτε, αλλά έχω πολύ δουλειά. Η Λούκα με πήρε και μ’ έβρισε γιατί την έστησα. Εις το επανιδείν κύριοι και κυρίες….
Και κάνει να βγεί από την αίθουσα. Τρέχω πίσω του:
-τι κάνεις ρε Γιώργο; Είσαι σοβαρός; Έτσι μιλάνε στον Επίτροπο; Θα μας τσακίσει ρε γαμώτο!! Γύρνα πίσω!!
Τον τραβάω από τον μανίκι αλλά αυτός φεύγει βιαστικά. Δίπλα ο Παπακωνσταντίνου δεν κοιτάει πουθενά, τον ακολουθεί…
Εφυγε! Και τώρα; Θα μας τσακίσει ο ΦΟΝ ΤΡΑΤ ΝΤΕ ΜΕΡΝΤ…Καήκαμε…
Στο σημείο αυτό, ΞΥΠΝΗΣΑ!! Μούσκεμα στον ιδρώτα και πανικόβλητη. Τι εφιάλτης κι αυτός Παναγία μου! Λες να με επηρέασε το δελτίο ειδήσεων που ξεκινά πάντα με την λέξη «ΧΙΟΝΟΣΤΙΒΑΔΑ σκληρών μέτρων»; Μάλλον.
Και γύρισα πλευρό..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου