"Γειά σας
Διαβάζω στην ηλεκτρονική εφημερίδα το αίτημα για Μητρόπολη και υποβάλω μια παρατήρηση:
Καλή η Μητρόπολη, αλλά κάποτε μιλάγαμε για "Μεγάλα Έργα", υποδομών και ανάπτυξης. π.χ: Να διεκικήσει ο Δήμος ένα Γενικό Νοσοκομείο του ΕΣΥ στο χώρο του στρατοπέδου απέναντι απ' τη Δημαρχία ή αλλού σε οικόπεδο εύκολα προσβάσιμο του Δήμου και να έλθει το Μετρό και στο Μενίδι κι αν είναι δυνατόν, να φτάσει μέχρι το τελεφερίκ.
Εύχομαι υγεία. Σταμάτης........"
ωωωωωωωωωωχωχωχωχωχωχω!Φίλε Σταμάτη, απο που έρχεσαι??Εδώ δεν μπορούν να φτιάξουνε μια ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ! Θα μπούνε στα δύσκολα; Εσύ μου θέλεις και νοσοκομείο και και μετρό????Σου εύχομαι και γώ υγεία Σταμάτη
ΑπάντησηΔιαγραφή