Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

ΕΡΩΤΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

"Γειά σας
Διαβάζω στην ηλεκτρονική εφημερίδα το αίτημα για Μητρόπολη και υποβάλω μια παρατήρηση:
Καλή η Μητρόπολη, αλλά κάποτε μιλάγαμε για "Μεγάλα Έργα", υποδομών και ανάπτυξης. π.χ: Να διεκικήσει ο Δήμος ένα Γενικό Νοσοκομείο του ΕΣΥ στο χώρο του στρατοπέδου απέναντι απ' τη Δημαρχία ή αλλού σε οικόπεδο εύκολα προσβάσιμο του Δήμου και να έλθει το Μετρό και στο Μενίδι κι αν είναι δυνατόν, να φτάσει μέχρι το τελεφερίκ.
  Εύχομαι υγεία. Σταμάτης........"

1 σχόλιο:

  1. ωωωωωωωωωωχωχωχωχωχωχω!Φίλε Σταμάτη, απο που έρχεσαι??Εδώ δεν μπορούν να φτιάξουνε μια ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ! Θα μπούνε στα δύσκολα; Εσύ μου θέλεις και νοσοκομείο και και μετρό????Σου εύχομαι και γώ υγεία Σταμάτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή