Ο Γιώργος και η Νικόλ, παντρεύονται στους Θρακομακεδόνες τον Φεβρουάριο. Και προσκαλούν τους φίλους τους μέσω... ιστοσελίδας!! Χαριτωμένη και ευχάριστη κίνηση και γι αυτό η εφημερίδα τους εύχεται "Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ" και βεβαίως... "ΝΑ ΓΕΡΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου