Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΟ, ΕΞΥΠΝΟ, ΔΡΟΣΕΡΟ... ΟΠΩΣ ΤΑ ΝΕΙΑΤΑ!!



Ο Γιώργος και η Νικόλ, παντρεύονται στους Θρακομακεδόνες τον Φεβρουάριο. Και προσκαλούν τους φίλους τους μέσω... ιστοσελίδας!! Χαριτωμένη και ευχάριστη κίνηση και γι αυτό η εφημερίδα τους εύχεται "Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ" και βεβαίως... "ΝΑ ΓΕΡΑΣΟΥΝ  ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου