Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

ΔΥΟ ΚΑΙ... ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ!! (ο τρίτος απλώς παρενέβη την τελευταία στιγμή!!)



Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ: ο συμπαθέστερος Πρόεδρος ΗΠΑ όλων των εποχών; Κατά την γνώμη μου ΝΑΙ. Μέχρι στιγμής αποδεικνύεται πως διαθέτει κάτι που ήταν μάλλον άγνωστο σε πολλούς "εκεί κάτω": Μπέσα!
(ο γοητευτικός κύριος που φωτογραφίζεται μαζί του απλώς..... μπήκε στη φωτό τελευταία στιγμή..)

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΠΟΥΤΙΝ: ο σταθερότερος και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟΣ Πρόεδρος της Ρωσίας; Σίγουρα.

Γιατί σας τα γράφω; απλά αναρωτιέμαι: ΕΜΕΙΣ.... που θα "βρεθούμε;" Ξέρει κανείς;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου