Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

ΝΕΚΡΗ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ "ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ"

Κανένας διάλογος μεταξύ του ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ φορέα των ΓΗΓΕΝΩΝ ΑΧΑΡΝΕΩΝ «ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ» (http://axarneonfiliki.blogspot.com) και του δήμου, αφού ο τελευταίος μάχεται με κάθε τρόπο οποιοδήποτε τοπικό στοιχείο, εκτός εάν αυτό ακολουθεί τον ίδιο με τον τρόπο που ο ίδιος ορίζει.

Η «ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ» είναι ο μοναδικός Φορέας-Εκπρόσωπος των Γηγενών Αχαρνέων που υπήρξε ποτέ στην πόλη η οποία σημειωτέον, διαθέτει μόνο μία Λαογραφική Συλλογή  (IΛΕΑ) κλειστή εδώ και … δέκα χρόνια και μια «πινακοθήκη λαϊκού ζωγράφου ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΕΒΑΣ» που ο δήμος πρόκειται να την… κλείσει οσονούπω.

Η Αδελφότητα των Γηγενών Αχαρνέων στην προσπάθειά της να στηρίξει τα ήθη και έθιμα του τοπικού στοιχείου, πολεμιέται από την νυν δημαρχία με πρωτοφανή τρόπο και επιπροσθέτως υφίσταται απίστευτες συμπεριφορές από στελέχη της νυν δημαρχίας. Η πλήρης «απενεργοποίηση» της Λαογραφικής Συλλογής «ΙΛΕΑ» από τους σεισμούς του 1999 που συνεχίστηκε και επί δημαρχίας Φωτιάδη και η επικείμενη σφράγιση της πινακοθήκης, αλλά και η παράλληλα υφιστάμενη παντελής έλλειψη Βιβλιοθήκης, Πνευματικού Κέντρου, ή χώρων για τους Νέους, είναι πράγματα που έχουν εξαγριώσει όχι μόνον τους Αχαρνείς αλλά όλους τους δημότες της πόλης που ζουν σ’ αυτήν εδώ και δεκαετίες, την πονούν και την φροντίζουν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι έγκαιρες και αποτελεσματικές ενέργειες της Αδελφότητας το 2007 γλύτωσαν την τελευταία στιγμή την έξωση της Αρχαιολογικής Συλλογής από το Αρχαιολογικό Μουσείο Αχαρνών αφού τόσο η προηγούμενη δημαρχία όσο και η νυν όφειλαν….ένδεκα μηνών ενοίκια και ο ιδιοκτήτης του κτιρίου προέβει σε ενέργειες έξωσης! Εάν η ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ δεν είχε παρέμβει άμεσα και δεν είχε σπεύσει σε βοήθεια ο Αντινομάρχης Αχαρνών κ. ΧΑΡΗΣ ΔΑΜΑΣΚΟΣ ο οποίος αντέδρασε αμέσως μόλις ειδοποιήθηκε, η Αρχαιολογική Συλλογή του Δήμου Αχαρνών θα ήταν τώρα στο…Αρχαιολογική Μουσείο Αθηνών!!

Γράφει η Μ.Χ.Β

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου