
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΝΗΘΑΣ, με Πρόεδρο τον κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΜΠΟΛΗ και Αντιπρόεδρο τον κ. ΒΑΣΙΛΗ ΛΑΖΑΡΟΥ προχώρησε στην αγορά τριών αυτοκινήτων ενός τονάζ το καθένα και θεωρώ πως είναι ένα βήμα εξαιρετικό για την αποτελεσματικότερη προστασία του Δρυμού της Πάρνηθας. Έχει παραγγελθεί και φορτηγό με αρπάγη και έχουν γίνει μέσα στο καλοκαίρι εκτεταμένοι καθαρισμοί στην περιοχή μας. Επειδή το θέμα της καλής λειτουργίας του ΣΥΝΠΑ είναι σοβαρό και έχω ακούσει διάφορες διαδόσεις ότι κάποιοι –παρ’ ότι χρηματοδοτήθηκε με τριπλάσιο ποσό από κάθε άλλη φορά σε αναγνώριση των προσπαθειών του- εμποδίζουν με κάθε τρόπο την σωστή λειτουργία του, πολύ γρήγορα θα σας έχω νέα. Ακούω για καταγγελίες στην περιφέρεια ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ, για δημοσιογράφους που κάνουν περίεργες ερωτήσεις, για μέλη του συμβουλίου που μονίμως έχουν «κώλυμα» να παραστούν και άλλα πολλά που θεωρώ πως συνιστούν ΣΚΑΝΔΑΛΟ.Σας υπόσχομαι νέα και σύντομα..
άρθρο της Μ.Χ.Β στην έντυπη έκδοση της ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου