Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

..και επανέρχεται συμπληρώνοντας:..

"Μαρία οι πλειστηριασμοί δεν ανεστάλησαν γιατί η τροπολογία δεν προλαβε να ψηφιστει στη Βουλή, όπως και το μέτρο της απόσυρσης των αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας. Θέλουν να τα νομιμοποιήσουν με διάταξη νομοθετικού περιεχομένου, αλλά αυτό είναι παράνομο, γιατί αυτή η δυνατότητα δίνεται μονο για έκτακτες περιπτώσεις και όχι γιατί δεν πρόκαναν!!"

Ευχαριστούμε θερμά για την ενημέρωση φίλε "Κος". Να είσαι καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου