..που μοιάζουν με την ελπίδα. Υπάρχουν κάποιοι δάσκαλοι που θυμίζουν που και που, πως ανάμεσά μας,υπάρχουν άνθρωποι προσφοράς και είναι απο μόνοι τους δείκτες καλοσύνης με περίσσευμα ψυχής.
Δεν ξέρω για σας, καλοί μου αναγνώστες, αλλά εγώ έχω ανάγκη να ξέρω πως υπάρχουν και τέτοιοι άνθρωποι. Και τους τιμώ.
Για τον λόγο αυτό, σας βάζω εδώ το ηλεκτρονικό μήνυμα που ήρθε σήμερα στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ:
"Άργος 9 Σεπτεμβρίου 2009
Αγαπητέ κύριε/κυρία
Το όνομα μου είναι Χρήστος Καραργύρης και διαμένω μόνιμα στην Ελλάδα, στο Άργος Πελοποννήσου. Μετά από 30 χρόνια συνεχούς παρουσίας στο χώρο της μέσης εκπαίδευσης ως καθηγητής Φυσικής και Χημείας επιθυμώ να ενημερώσω εσάς και μέσω της έγκριτης εφημερίδας σας τους αναγνώστες σας, ότι για το σχολικό έτος 2009-2010, προσφέρω για 2 μαθητές της Α Λυκείου δωρεάν on line μαθήματα σε μαθητές του απόδημου ελληνισμού,
Σχετικό ολιγόλεπτο video μπορείτε να δείτε στη διεύθυνση
http://www.youtube.com/watch?v=sFAtCk8HGso
όπου σε πραγματικό χρόνο κάνω μάθημα Φυσικής σε μαθητή στο Οχαϊο.
Επίσης, ανεξάρτητα με τα παραπάνω, προσφέρω δωρεάν μαθήματα σε 2 μαθητές της Α Λυκείου που έχουν προβλήματα αναπηρίας και διαμένουν στο Εξωτερικό ή στην Ελλάδα.
εύχομαι σε εσάς και στους αναγνώστες σας, υγεία και ευημερία
με εκτίμηση
Χρήστος Καραργύρης
καθηγητής
Panorama 21200
Argos
e-mail: karargyris@yahoo.gr"
Τελικά, ίσως να μην είμαστε ΜΟΝΟΙ....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου