

Εδώ , σε αυτή την απίστευτη "παιδική χαρά" της Δημαρχίας Φωτιάδη στις Αχαρνές, ένα μικρό παιδί, τραυματίστηκε και μετεβλήθει σε φυτό... και στην δεύτερη, φαίνονται τα .. "μέτρα ασφαλείας για τα παιδιά" που πήρε ο δήμος, αμέσως μετά το τραγικό συμβάν!!!!!
Το διαδίκτυο έχει γεμίσει με σχόλια και με την σχετική καταγγελία αυτόπτου μάρτυρος. Διαβάστε τη:
"..(Μας το έστειλε αυτόπτης μάρτης του περιστατικού και το δημοσιεύουμε)
Κύριοι,
με αφορμή ένα περιστατικό που συνέβει χθες στην γειτονιά μου,πήρα το θάρρος να σας γράψω και παρακαλώ πολύ άν η οργάνωση σας δεν είναι η κατάλληλη να παραπέμψετε αυτό το mail σε κάποιον που μπορεί να λάβει δράση.
Ένα μικρό αγόρι,ο Ηλίας,7 ετών παίζοντας με συνομήλικους του στην παιδική χαρά (ο Θεός να την κάνει) της γειτονιάς μας έπεσε από την τσουλήθρα,ύψους 3-3,50m,και χτύπησε θανάσιμα!Αυτή την στιγμή χαροπαλεύει στο παίδων Αγία Σοφία και οι γιατροί τον θεωρούν κλινικά νεκρό μιας και έχει πολλαπλά χτυπήματα στο κρανίο! Ήμουν παρούσα στο συμβάν, καθώς και πολλοί άλλοι περιοίκοι. Μένω στο συγκρότημα των εργατικών κατοικιών Αχαρνών και καταγγέλω σαν μητέρα και σαν συνάνθρωπος όλους όσους ευθύνονται για την εγκληματική αδιαφορία της συντήρησης,μιας και δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα,και αντικατάστασης των επικίνδυνων εγκαταστάσεων χώρου αναψυχής.
Άσχετα με αυτό,το ΕΚΑΒ παρεβρέθει στον χώρο του ατυχήματος 40΄μετά την πρώτη κλήση.
Σας παρακαλώ για την εκτενέστερη διάσταση του θέματος για να πάψουν να υπάρχουν τέτοια περιστατικά αν θέλουμε να λεγόμαστε Ελλάδα της Ευρώπης..."
Και σχόλιο για την... περίφραξη:
Σκουριασμένος φράκτης ως περίφραξη στο Μενίδι, λίγες μέρες μετά το ατύχημα…!!!
Έρευνα ΣΚΑΪ
Καλημέρα και σας μεταφέρω τις ευχαριστίες όλων των γειτόνων για το ενδιαφέρον σας.
Χθες ήρθαν και ¨περιέφραξαν¨ τον χώρο της τσουλήθρας από τον δήμο και πιστεύω πως θα βρείτε ενδιαφέρουσες όσο και γελοίες τις φωτό που σας αποστέλλω. Μα καλά; Στοχεύουν σκόπιμα στο κακό των παιδιών μας; Αδιανόητο μιας και η περίφραξη αποτελείται από κομμάτια σκουριασμένου φράκτη!
Υποτιμούν την νοημοσύνη μας μου φαίνεται!!Παρακαλώ αναρτήστε τες για να δουν πόσο σοβαρά έχουν πάρει το θέμα μας 48 ώρες μετά το ατύχημα!!!
Φιλικά,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου