Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

..γελάστε λίγο.. ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ!!

Τα καθημερινά δελτία των παντελώς απαξιωμένων μουμουέ της χώρας μας, μας βομβαρδίζουν με δελτία ανά πεντάλεπτο για το πότε θα πεθάνουμε απο τον τελευταίο λοιμό που μας προέκυψε.
Δεν θέλω εδώ να γράψω την προσωπική μου άποψη (750 νεκροί ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ δεν είναι ένα νούμερο που θα με πανικόβαλλε με τίποτα) γιατί τον λόγο στα θέματα αυτά έχουν οι επιστήμονες και μόνον. Ομως, επειδή θέλω να "ελαφρύνω" λίγο το ..κλίμα σας αφιερώνω το κάτωθι κείμενο του θαυμάσιου Ελληνα Επιστήμονα κ. ΚΡΕΜΑΣΤΙΝΟΥ που μάλλον προσεγγίζει το θέμα απο σοβαρή πλήν αστεία... πλευρά. Απολαύστε το:

"Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Θ. ΚΡΕΜΑΣΤΙΝΟΣ, MD, PhD., καθηγητής Καρδιολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών, διευθυντής Β' Πανεπιστημιακής Καρδιολογικής Κλινικής Π.Γ.Ν. ΑΤΤΙΚΟΝ, πρόεδρος Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας, εκλεγείς πρόεδρος του Ελληνικού Κολεγίου Καρδιολογίας
“…..
Αυτόματα στη μνήμη μου έρχεται το '94, όπου ο τότε πρωθυπουργός είχε αναθέσει στον υπογράφοντα την ευθύνη του υπουργείου Υγείας. Ενα καλοκαιριάτικο βράδυ άκουσα στην τηλεόραση ότι υπήρχε χολέρα στην Τουρκία με δεκάδες νεκρούς και όπου να 'ναι αναμενόταν η εισβολή της νόσου στη χώρα. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας μάς διαβεβαίωνε ότι δεν υπήρχε χολέρα στην Τουρκία και συνιστούσε να μη ληφθεί κανένα μέτρο. Ομως τα ΜΜΕ ομαδικά επέμεναν. Με έκτακτο δελτίο ειδήσεων, κάθε περιστατικό με γαστρεντερίτιδα που έφθανε σε κάποιο νοσοκομείο το ανακοίνωναν σαν πιθανό περιστατικό χολέρας. Τότε πολλοί εισηγούνταν να κλείσουν τα σύνορα με την Τουρκία και ορισμένοι μάλιστα μέλη της κυβέρνησης (υπουργοί) διεμήνυαν στον πρωθυπουργό ότι εάν τελικά ερχόταν η χολέρα με θύματα, αυτό θα σήμαινε πτώση της κυβέρνησης. Τότε θυμούμαι ότι ο πρωθυπουργός με κάλεσε και μου επέστησε την προσοχή, λέγοντάς μου ότι ο τότε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζήτησε την παραίτησή μου ως υπουργού Υγείας γιατί δεν παίρνω κανένα μέτρο για την προστασία της χώρας. Αναμνήσεις κωμικοτραγικές! Ομως ευτυχώς ιδού ο από μηχανής θεός. Προβληματισμένος, άνοιξα την τηλεόρασή μου για να δω τι πρέπει να κάνω. Και τι βλέπουν τα μάτια μου και ακούν τα αυτιά μου. Οτι άρχισε η εφαρμογή προληπτικών μέτρων και ο τότε νομάρχης Εβρου επικεφαλής συνεργείου γιατρών απολυμαίνει τους ταξιδιώτες που έρχονται από την Τουρκία. Τότε αμέσως επικοινωνώ με τον νομάρχη Εβρου και τον ρωτώ πώς απολυμαίνει τους ταξιδιώτες και με ποιους γιατρούς. Και εκείνος μού απαντά. «Εχω ντύσει γιατρούς καμιά δεκαπενταριά νοσοκόμους και ψεκάζουν τους ταξιδιώτες που έρχονται από την Τουρκία με DTT. Κύριε υπουργέ, πες μου ό,τι θέλεις, δεν άντεξα την πίεση των ΜΜΕ!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου