Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΔΟΤΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΟΥ ΦΥΛΛΟΥ 313

Ραντεβού απο τον Υπουργό Πολιτισμού κ. Σαμαρά ζήτησε η ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ με θέμα την διερεύνηση των αιτίων της καθυστέρησης για τις εργασίες και τις απαλλοτριώσεις που απαιτούνται στον τόπο του ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ και την υπερπήδησή τους. Δύο χρόνια τώρα οι Αχαρνείς -αλλά και ο Κόσμος όλος- περιμένουν εναγωνίως τον ερχομό του ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ στο Φώς του Ήλιου. Περιέργως, ουδείς μιλάει, κανείς δεν αναφέρεται γι αυτό, ποτέ δεν έχει έρθει στο θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο της Πόλης, ούτε οι Δημοτικοί Σύμβουλοι το έχουν επισταμένα ζητήσει. Η ημερίδα που έγινε πριν λίγο καιρό και τα αποτελέσματά της ήταν πολύ καλά, φαίνεται πως δεν αφύπνισε την τοπική -τουλάχιστον- εξουσία.Μπορεί αυτό να μην εκπλήσει πλέον κανέναν, η Αδελφότητα όμως των Γηγενών, δεν προτίθεται να αφήσει το θέμα ως έχει. Ενημερώθηκαν ήδη προς τούτο σημαντικοί Θεατράνθρωποι και καταξιωμένοι Δημοσιογράφοι. Σε λίγο, μετά την συνάντηση με τον Υπουργό, η ΦΙΛΙΚΗ θα προβεί και σε ενημέρωση Διεθνών Οργανισμών. Η Αδελφότητα, σε καμία περίπτωση δεν θα παρσμελήσει το θέμα αυτό που εκτός των άλλων θα αποδειχθέι πανάκεια για πολλά προβλήματα του τόπου,ιδιαιτέρως αυτό που αφορά την ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ των ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΓΗΓΕΝΩΝ. Ταυτότητα που έχει “χαθεί” εδώ και πάρα πολλά χρόνια και μαζί της και η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ των ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. Δηλαδή αυτή που πιστοποιεί οτι “ΑΧΑΡΝΕΥΣ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΑΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου