Κυριακή 20 Μαΐου 2012

.."είμαι βλάκας είμαι βλάξ... βρεκεκέξ κουάξ κουάξ"!!!

Δίνουμε ρε Έλληνες τις κάρτες μας σε όποιον μας τις ζητήσει; Είναι δυνατόν να δίνετε τις κάρτες σας σε απατεώνες που "φάγανε" ήδη απο την αγορά ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ απο απάτες μέσω των καρτών που δίνανε Έλληνες "σαϊνια" για να... πάρουν δια της πλαγίας τραπεζικό δάνειο;
Ρε πατριώτες : τα "δια της πλαγίας" τελειώσανε οριστικώς και ανυπερθέτως! ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ;

3 σχόλια:

  1. αυτα που εγραφες για γκομενιλίκια γιατι τα κατέβασες? Μια μέρα ήταν οι ηρωισμοί? Η μήπως φοβήθηκες καμια κινέζικη κατραπακια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περίεργο σχόλιο αγαπητή αναγνώστρια. Πρώτον, το άρθρο είναι... στη θέση του. Δεύτερον δεν καταλαβαίνω το "ηρωϊσμός". Εκτός αν η καταγραφή της Αλήθειας στο Μενίδι είναι ΗΡΩΪΣΜΟΣ. Είναι;Τι λές; Τρίτον... δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχει με το άρθρο ο... Καναδάς, το Τιμπουκτού ή... η Κίνα!!!
    Και τέταρτον να σε πληροφορήσω οτι ανήκω στην κατηγορία ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΤΡΑΠΑΚΙΕΣ.Αλλά για να σου πω την αλήθεια, νομίζω ΠΩΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΚΑΛΑ.
    Βάλε τα γυαλάκια σου και ξανακοίτα..
    (σε τοπικό επίπεδο πάντα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο παραπανω ηρωας και κουραδομαγγας υπογραφει ανώνυμα.οπως ολες οι κοτες.το υπονοουμενο της μαριας με το θηλυκο αρθρο ειναι πολυ εξυπνο.η μαρια εχει δοκιμαστει επι ενα αιωνα και εχει λαβει εικοσι με τονο.γιατι μας απαλαξε απο πολλους κουραδομαγγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή