Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

Απάντηση της Προέδρου της ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ σε πολύ μεγάλο αριθμό μηνυμάτων για το θέμα της Μητρόπολης...

ANAΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ http://axarneonfiliki.blogspot.com/



Είναι σωστό,να κάνουμε την δουλειά μας με ευθύνη, γνώση, συνέπεια, χωρίς "τενεκάκια" που κάνουν θόρυβο γιατί απλά, ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΑ. Είναι ανάγκη να φέρουμε ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ να αγαπάμε και να αγωνιζόμαστε για τον τόπο μας. Είναι σωστό να αγωνιζόμαστε για μας,για τα παιδιά και τα εγγόνια μας. Για την δική μας ηθική ικανοποίηση και γι αυτή των παιδιών μας. Είναι το ΣΩΣΤΟ. Και να ξέρετε, ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. Ο κόσμος δεν είναι ανόητος. Διαβάζει, Κρίνει και Τιμωρεί, ή Επιβραβεύει.Το ίδιο και οι πολιτικοί μας, στην Κεντρική Εξουσία εννοώ. Είναι όλοι "παλιές καραβάνες", οι περισσότεροι άξιοι και έξυπνοι. Βλέπουν. Ξέρουν.

Σας παρακαλώ θερμά, μην στέλνετε υβριστικά μηνύματα. ΔΕΝ θα τα βγάλω. Δεν έχει σημασία ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ "ΤΗΝ ΔΟΞΑ". Σημασία έχει ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ. ΑΥΤΟ είναι που κάνει την διαφορά στην ΦΙΛΙΚΗ. Αστε το θέατρο και την υποκρισία για τους άλλους. Εμείς, ας στρωθούμε στην δουλειά. ΑΥΤΗ δικαιώνει. Αυτή θα μας βγάλει απο το "τίποτα" που είμαστε σήμερα. Αυτή φέρνει Ανοιξη και Ηλιο. Η ΔΟΥΛΕΙΑ.

Και ας κρατήσουμε τις φωνές χαμηλά. Με αυτές, κανείς δεν "ακούγεται". Χαμηλόφωνα, δουλευτάρικα, υπεύθυνα και σοβαρά. Για όλους μας, για καθέναν απο μας ξεχωριστά και για τον πολύτιμο -και πολύπαθο- τόπο μας..
Με την βοήθεια Εκείνου...

2 σχόλια: