..εκεί΄"τα βλέπεις ΟΛΑ!!". Δεν πέτυχε φαίνεται το "νέο συνδικάτο"!! Υπομονή... έχουμε μήνες ακόμα μπροστά μας!!
Διαβάστε απλά, γιατί τα λόγια είναι περιττά αν και οι μηνυόμενοι πρέπει να δώσουν στην δημοσιότητα το πλήρες κείμενο των μηνύσεων:
"ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ
Ο κατήφορος του αυταρχικού και αντιδημοκρατικού προέδρου της Κοινωφελούς Επιχείρησης Πολιτισμού και Εκπαίδευσης του Δήμου Αχαρνών Θεόφιλου Αφουξενίδη δεν έχει τελειωμό.
Σήμερα 26 Φεβρουαρίου 2010, θυροκολληθήκαν στις οικείες τριών μελών του ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων στην ΚΕΠΕΔΑ, ισάριθμες μηνύσεις, από το πρόεδρο της Κοινωφελούς Επιχείρησης Πολιτισμού και Εκπαίδευσης του Δήμου Αχαρνών Θεόφιλο Αφουξενίδη προς, την Πρόεδρο του Σωματείου κα Μπόθου Ευφροσύνη, τη Γενική Γραμματέα κα Κονοφάου Μαρία και την Εκπρόσωπο των Εργαζομένων κα Καραδήμα Κωνσταντινιά.
Οι μηνύσεις συνοδεύονταν από καταγγελίες των συμβάσεων των και τριών εργαζομένων.
Ζητούμε την προστασία από τέτοιου είδους αυταρχικές αποφάσεις που σκοπό έχουν να πλήξουν όχι μόνο το συνδικαλιστικό όργανο των εργαζομένων αλλά και να εκφοβίσουν τους ίδιους τους εργαζόμενους.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΕΦΗ ΜΠΟΘΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΟΝΟΦΑΟΥ"
Καλά έκαναν... αφού καρφώναν συναδέλφους με τις πλάτες του μελλοντικού Δημάρχου... Δεν λέω αρκετά κακά έχει κάνει ο Αφουξενίδης αλλά εδώ είχε δίκιο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρία,γράφεις ιστορία. Κειμενα δικά σου τα διαβάζω σε γράμματα υποψηφιων να δημοσιευονταιπαντου ιδικά σε οσα μιλας για όραμα. εχει πλακα. ποτε θα βγάλετε την εφηεμριδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τα εχουμε δει ολα. εδω βλέπουμε να στήνουνε και Δίχτυ-α για να πιασουνε ψαρακλες. νομίζουνε οτι ολα παραμένουν ιδια. θα γελάσουμε με τα λαμογια της προηγούμενης δημαρχίας, τους σεκιουριτάδες των εκατομ. και καθε λογης παρωνυχίδες βουλευτάδων του πασοκ. δεν τα εχουμε δει ολα. ειναι σιγουρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς Δίχ(κ)τια θα μείνουν απ' έξω και τα υπόλοιπα υπολείμματα που δεν έχουν ήδη κάνει ...δήλωση προσκόλλησης. Υποτίθεται ψαρεύουν και άλλους για να αναδειχθεί ο εκλεκτός του κ. Πάγκαλου σωτήρ. Τόση υποκρισία πια ή εμείς είμαστε τόσο ηλίθιοι;Αμ οι "αλληλοστηρίξεις" και επιτρέψτε μου την έκφραση "αλλαξοκωλιές" υποψηφίων πρώην αποτυχημένων συγγενών με επόμενους συμπεθέρους;Τι να θέλει άραγε να μας πει ο ποιητής;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦροντίστε να εκδώσετε γρήγορα την εφημερίδα. Εχω σιχαθεί τις αγκαλίτσες εντύπων με υποψηφίους κάθε ένας των οποίων έχει πάρει αγκαλιά και απο μία και ρίχνει πολυβολικά σε όλους τους "αντί".