Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Το δημοτικό συμβούλιο Αχαρνών, «τόπος ξεκαθαρίσματος προσωπικών λογαριασμών!!»

Η προεκλογική περίοδος έχει ανάψει τα αίματα των υποψηφίων δημαρχαίων και δημοτικών συμβούλων με αποτέλεσμα να μετατρέπεται ο ναός της δημοκρατίας (εδώ γελάμε, και γελάμε πολύ σε ότι αφορά τον δήμο μας) σε πεδίο δόξης λαμπρόν ξεκαθαρίσματος λογαριασμών μεταξύ όσων πολιτικών μας έτρεφαν κρυφές αντιπαραθέσεις με συναδέλφους τους. Έτσι, στο τελευταίο συμβούλιο γίναμε μάρτυρες οξύτατου επεισοδίου μεταξύ ΣΥΡΙΝΙΔΗ-ΓΕΡΟΝΤΙΔΗ που ήταν καθαρά προσωπικό θέμα και δεν αφορούσε το δημοτικό συμβούλιο.
Οι –ένθεν και ένθεν- ειρωνίες, τα χλευαστικά χαμόγελα, οι αντιπαραθέσεις , οι δηκτικοί χαρακτηρισμοί, οι ύβρεις που εξακοντίζονται σε κάθε συνεδρίαση, κάνει το δημοτικό συμβούλιο Αχαρνών ένα σωστό «θέατρο του παραλόγου» με παράλογους, εκτός τόπου και χρόνου, αλαζονικούς και αιθεροβάμονες "εκπροσώπους του λαού".
ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΒΕΒΑΙΩΣ-ΒΕΒΑΙΩΣ!!
Δεν θα ασχοληθώ εδώ περισσότερο με αυτό, άλλωστε θα επανέλθω δριμύτερη. Όρεξη να έχουμε να γράφουμε στο εξής…

Υ.Γ. καλύτερα να μην ρωτά κανείς ΠΟΤΕ προλαβαίνουν ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ για το καλό της πόλης.

1 σχόλιο: