Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

...αναδημοσίευση απο την ιστοσελίδα της Αδελφότητας:

Το 2007 η νυν Γενική Γραμματεύς της ΦΙΛΙΚΗ κ. Μαρία Ντούρου Λιόση, φέρνει για πρώτη φορά το θέμα στο δημοτικό συμβούλιο Αχαρνών.


Δεν ακολουθεί καμία ενέργεια από πλευράς δημαρχίας και το θέμα επανέρχεται τον Ιούλιο 2009 – δύο ολόκληρα χρόνια μετά- πάλι στο δημοτικό συμβούλιο με κίνηση της ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ. Κατατίθεται επιστολή στο δημοτικό συμβούλιο, διαβάζεται από τον κ. ΒΑΣΙΛΗ ΛΑΖΑΡΟΥ και δεν ακολουθεί επίσης καμία απάντηση από πλευράς δημάρχου.

Σε επόμενο συμβούλιο ο δήμαρχος ενημερώνει ότι «παρακολουθεί το θέμα», «είναι καθαρά θέμα πολιτικό, άρα είναι θέμα Βουλής».

Καμία σχέση με την αλήθεια. (Στην συνέχεια αποδεικνύεται ότι είναι θέμα της Εκκλησιαστικής Ιεραρχίας.)



ΣΗΜ: Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ» γράφει κατ’ επανάληψιν για το θέμα. ΚΑΤ’ ΕΠΑΝΑΛΗΨΙΝ. Επίσης, η καθημερινή έκδοσή της στο διαδίκτυο, βρίθει σχετικών αναφορών.



Η ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ παρεμβαίνει με επιστολή της στις 29/10/2009 προς:



1. ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. Ι. ΠΑΝΑΡΕΤΟ

2. ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. ΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ

3. Η επιστολή κοινοποιείται στο δημοτικό συμβούλιο, στον πρόεδρό του κ. Ι. Γρηγοριάδη και στην Ιεραρχία της Εκκλησίας



Η ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ παρεμβαίνει ξανά με επιστολή και σχετικό υπόμνημα στην αρμόδια Υπουργό στις 20/1/2010

Η ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ στις 26/1/2010 κοινοποιεί υπόμνημα που της έστειλαν οι δημότες και δική της επισύναψη :



1. στο αρμόδιο υπουργείο

2. στον δήμαρχο Αχαρνών και στο δημοτικό συμβούλιο

3. στον νομάρχη Ανατολικής Αττικής και στο Νομαρχιακό Συμβούλιο

4. στους Βουλευτές όλων των κομμάτων ανεξαιρέτως

5. σε όλο τον τοπικό τύπο.

6. στην Ιεραρχία της Εκκλησίας



Φέρνει το θέμα ΞΑΝΑ στο δημοτικό συμβούλιο όπου καταλαβαίνει ότι δεν υπάρχει καμία ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ παρέμβαση από πλευράς δημάρχου.



Η ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ έχει υποβάλλει στο ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ υπόμνημα που της ζητήθηκε για το θέμα. Η Υπουργός και οι συνεργάτες της , συνεπέστατοι, ερευνούν και ενημερώνουν την ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ ότι το θέμα ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ και ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.



Άντε ξανά τον Φεβρουάριο στο δημοτικό συμβούλιο η ΦΙΛΙΚΗ με εισηγήσεις δημοτών, υπογραφές σε υπόμνημα, με παριστάμενους δημότες.



Σημειώσεις: μετά από κάθε «δυνατή» παρέμβαση της ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ για το θέμα ο δήμαρχος κάνει δύο επισκέψεις στον σεβαστό ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟ οι οποίες δεν έχουν κανένα ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ αποτέλεσμα.



Σήμερα το θέμα βρίσκεται εν αναμονή αφού η συνέχεια θα κριθεί από την Σεβαστή Ιεραρχία της Εκκλησίας μας.

1 σχόλιο: